Sila 2D animácií
Hoci 3D animácie zažívajú už od začiatku deväťdesiatych rokov veľký boom, 2D animácie si stále držia svoje pevné miesto. Je to predovšetkým preto, že nestrácajú na svojej atraktivite a svoje hlavné prednosti im ich mladšia a prepracovanejšia alternatíva nezobrala. Oba typy videí tak plnia iné účely a v oblasti animácií hrajú dôležitú úlohu. Poďme si povedať hlavné výhody 2D animácií oproti tým trojrozmerným:
Rýchlejšia príprava 2D animácie
Práca na animovanom videu je vždy pomerne náročná. Oproti modernejším 3D animáciám majú dvojdimenzionálne animácie výhodu v tom, že ich príprava netrvá tak dlho, ušetrené peniaze za kratšiu tvorbu tak môžete vložiť do propagácie videa a vyťažiť z neho o to viac.
V jednoduchosti je sila
Zložitejšie a na prvý pohľad prepracovanejšie 3D videá sa hodia na určitý druh propagácie, prípadne môžu plniť iné funkcie. Za istým účelom, napríklad ako explainer videá, sa ale oveľa lepšie hodia krásne a prepracované 2D videá. V ich prehľadnosti a jednoduchosti spočíva hlavná výhoda 2D animácií. Chcete ukázať nejaký problém, vysvetliť, ako funguje nejaká služba či systém? V tom prípade len ťažko nájdete lepší a sofistikovanejší spôsob, ako sú 2D animácie.
Škola hrou
Spoločne so schopnosťou zrozumiteľne odovzdávať myšlienky majú 2D animácie výhodu v tom, že ich odovzdávajú originálnou a zábavnou cestou. Reklamné videá sa tak dajú často vyjadriť označením ako škola hrou. Keď sú dôležité informácie odovzdané pútavou a zrozumiteľnou formou, pomôže to udržať ich aktívnu pozornosť a lepšie si tak informácie vaše cieľové publikum zapamätá.
Pomocou 2D animácie dokážeme vytvoriť pútavé explainer videá, ktoré jednoducho vysvetlia váš produkt alebo službu.