Firemné videá s dušou vašej značky | Motionspace.sk
Videá, videá, videá – všade, kam sa len pozriete. 🫣 Za posledné tri roky sa veľká porcia digitálnej reklamy pretransformovala z obrázkov na rôzne animované alebo točené formáty. Všetky online platformy sa dnes snažia hýbať, kývať, skákať a blikať, pretože o to v online marketingu celý čas ide: získať pozornosť zákazníka na dostatočne dlhú dobu. ⏰
Ako sa však dostať do tejto elitnej skupiny značiek, ktoré využívajú vlastné videá, obzvlášť, ak nepatríte medzi najväčších hráčov na trhu? Možno vás to prekvapí, ale existuje veľmi účinná skratka: animované firemné video. 🎈 Naši klienti ho majú mimoriadne radi, pretože je efektívne, cenovo dostupné a online reklamu v ňom dokážete ľahko zabaliť do príjemného a vtipného príbehu.
Zaujalo vás to? Smelo čítajte ďalej. 👇
Firemným videom podporujete povedomie o svojej značke (Brand Awareness)
Predstavte si, že vám na dvere zaklope podomový predajca a začne vám núkať „zaručene najlepšie“ rolety na trhu. Čo urobíte? Budete sa ho snažiť čo najrýchlejšie zbaviť, pretože ho nepoznáte a nedôverujete mu. ? Samozrejme.
A teraz si predstavte, že váš klient sa cíti úplne rovnako, keď mu váš e-shop začne klopať na jeho virtuálne dvere a okamžite mu začne ponúkať nejaké produkty. ? Spotrebiteľ pred vami ujde, pretože vás nepozná a neverí vám. Ak však zákazník o vašej značke už počul, pri kontakte s ňou sa nebude správať tak podozrievavo, a šanca, že si od vás niečo kúpi, je násobne vyššia.
A presne na tento účel slúži firemné video. Ak ho rozumným spôsobom distribuujete svojej cieľovej skupine, zvýšite povedomie o svojej značke a produktoch a produkty sa vám budú následne ľahšie predávať. Už totiž nebudete podomový predajca, ale dôveryhodná spoločnosť, ktorú poznajú. ?
Dôležitá je vaša cieľová skupina
Samozrejme, kvalitné firemné video má svoje pravidlá. A jednou z najdôležitejších vecí pri jeho tvorbe je dôsledné oboznámenie sa s cieľovou skupinou. Firemné video musí hovoriť „jazykom svojho kmeňa“. Ak je váš produkt orientovaný na mladých ľudí, tykanie a slangové výrazy sú namieste. Ak hovoríte k lokálpatriotom, pokojne použite aj nárečie. ?
My sa pri tvorbe firemných reklamných videí vždy snažíme nazrieť „za oponu“. Nejde len o to, ku komu hovoríme, ale aj o to, aké sú zvyky tejto cieľovej skupiny, čo by mohli na produkte či značke oceniť, a predovšetkým – aký problém nášho zákazníka dokáže produkt vyriešiť. Firmy veľakrát zabúdajú, že spotrebiteľ sa o nich nezaujíma preto, lebo je ich značka úžasná, ale preto, lebo mu pomáha vyriešiť nejaký konkrétny problém. Ako napríklad predstavíte aplikáciu, vďaka ktorej si ľudia v reštaurácii budú môcť objednať cez smartfón priamo od stola.
Napríklad takto 👇
Prečo firemné video? Pretože lepšie je raz vidieť ako 100x počuť
Firemné video sa skvelo hodí ku každej značke. Sú však odvetvia, pri ktorých bez takéhoto videa ani nedokážete predstaviť produkt. Predstavte si napríklad, že existujú patentované „kliešte na kliešte“, teda nástroj, s ktorým bez problémov dokážete vytiahnuť kliešťa-parazita z kože, a rovno ho aj poslať na analýzu do medicínskeho centra. Tam, kde vám nebude stačiť ani sto obrázkov, stačí jedno animované video (a dokonca ani nemusíte rozumieť po nemecky ?):
Či už potrebujete predstaviť nový produkt, vysvetliť princíp jeho fungovania alebo predstaviť víziu, ktorá stála za vznikom vašej firmy, firemné video je najefektívnejším a často aj najpríťažlivejším spôsobom, ako to urobiť.
Google je s videami kamarát
Keďže všetky digitálne platformy sa v poslednej dobe snažia prispôsobiť video-trendu, zvýhodňujú a uprednostňujú reklamy s videoobsahom. Ak teda budete propagovať svoju značku pomocou platených kampaní prostredníctvom Google Ads alebo Facebook reklamy, je veľká pravdepodobnosť, že získate lepšie pozície oproti klasickým statickým reklamám.
Navyše môžete vďaka firemnému videu využiť umiestnenia, ktoré ste predtým iba obchádzali: napríklad YouTube, Facebook Watch či Instagram Reels. Takéto video je totiž možné okrem jeho najdlhšej verzie prestrihať aj do niekoľkých kratších videí. Vďaka tomu ich môžete použiť aj ako formát stories či ako nepreskočiteľné YouTube reklamy.
Poďte s nami tvoriť vaše firemné video
Ak potrebujete takéto video, sme vám k dispozícii. Náš tím pre vás na základe vášho zadania vypracuje návrh kreatívnej idey. Zabezpečíme tiež samotné vizuálne spracovanie a v prípade potreby aj dabing. Pripravíme pre vás tiež samostatné formáty pre rôzne reklamné kanály.
Firemné video môže:
- zmeniť spôsob, akým sa na vás vaši terajší a budúci zákazníci dívajú,
- posilniť povedomie o vašej značke v rámci vašej primárnej cieľovej skupiny
- a navyše vám umožní spúšťať reklamnú propagáciu na úplne nových kanáloch.
Ak máte dobrý príbeh, kvalitný produkt a celé to zabalíte do pekného a dynamického obalu, v boji o pozornosť zákazníka budete mať raketový náskok. ?
Ozvite sa nám na hello@motionspace.sk a poďme spolu niečo vymyslieť. ?