Offero – Online bazár
Pre online bazár Offero sme navrhli sériu awareness videí, bannerových HTML5 reklám a kreatívnej stratégie pre globálne kampane. Klient penetroval na trh a potreboval čo najrýchlejšie dosiahnuť vysokú mieru rozpoznateľnosti. Výhodou bola jasne definovaná vizuálna identita, ktorá určila najdôležitejšie prvky v rámci stvárnenia kampane. Hravý, takmer až youtuberský vizuálny štýl komunikuje na cieľovú skupinu potenciálnych inzerujúcich od 18 do 45 rokov.
IG stories formát určený pre rýchle šírenie medzi tými, ktorých má primárne osloviť – mladých ľudí a ľudí v strednom veku, ktorí radi nakupujú online a sú zvyknutí na výhody mobilných aplikácií.
Brandové promo video pre Facebook kampaň, ktoré odhaľuje jednu z výhod služby Offero – možnosť priamo objednať kuriéra.
Explainer video
Pre klienta sme vytvorili 2D animované explainer video, ktorým predstavujeme celú značku a výhody, ktoré táto služba poskytuje oproti konkurenčným portálom.
Návrh kreatívnych príspevkov a carouselu pre Facebook a Instagram. Rôznorodé statické a dynamické formáty spája spoločný vizuálny jazyk.
Sada RTB bannerov pre akvizičnú kampaň. Jednotná farebnosť prirodzeným spôsobom zvyšuje zapamätateľnosť značky. Dizajn vizuálov sme koncipovali tak, aby produkty na farebnom pozadí čo najviac vynikli.