Top 5 výhod reklamných videí
1.) Zvýšte si svoje ROI
Jednou z najdôležitejších metrík, ktorých sa každá firma snaží dosiahnuť, je návratnosť investícií. Investovať peniaze, ktoré sa ani dlhodobo nemenia v zisk, je stratou času, energie i samotných peňazí. Reklamné videá so správnym zameraním a výzvou patria medzi najlepšie spôsoby, ktorými môžete svoje publikum zaujať a dosiahnuť vysokého ROI.
Zhliadnutie reklamy aj preklik na web býva oproti iným marketingovým zdrojom veľmi lacné. Efekt je naozaj veľký, podľa výskumu firmy Wordstream uskutočneného v roku 2018 stúpli konverzie o neuveriteľných 86% ak firma vložila na svoju cieľovú stránku video. Produktové videá zvyšujú objednávky o 144% (Neil Patel, 2017). Jedinou nevýhodou potom je samotná príprava, ktorá môže byť zdĺhavá a drahšia.
2.) Zvýšte si SEO rating
Promo videá umiestnené na váš web nemajú silu sami o sebe, sú ale skvelým sprievodným spôsobom, ako dosiahnuť konverzie. Prinášajú tak hodnotnejšie asistované konverzie, ak sa na vec pozrieme z dlhodobejšieho spektra. Ak je promo video urobené správne a je pútavé, ako by malo, výrazne zvyšuje priemernú dobu, ktorú užívatelia trávia na stránke a tým má veľmi pozitívny vplyv na SEO rating. Kvalitným obsahom je samo o sebe, tým pádom indexácia vo vyhľadávačoch zaradí váš web oveľa vyššie, než keby ste na video zabudli a nechali ho v pohrebisku príležitostí. Podľa firmy Wordstream, ktorá robila prieskum v roku 2018 je to o celých 157% v organickom vyhľadávaní.
3.) Získajte dôveryhodnosťcez reklamné videá
Kvalitné reklamné videá zbližujú firmu so zákazníkom a vytvárajú jeho pozitívny vzťah k spoločnosti. Promo video je tiež spôsob, ako ukázať, o čo vám ide a môžete dokázať, že nie ste žiadny podvodník ale, že vám záleží na kvalite a profesionalite. Stanete sa pre zákazníka dôveryhodnou firmou, ku ktorej sa bude rád vracať alebo ju bude odporúčať ďalej.
4.) Zvýšte si engagement
Videá majú všeobecne najväčšiu mieru zaujatia, najväčší podiel sledovaného marketingového obsahu na sociálnych sieťach robia práve videá . Ak sa chcete zviditeľniť, nie je lepšia možnosť než promo video adresované tomu správnemu publiku.
5.) Reklamné videá majú mnoho využití
Rovnako ako iné marketingové kanály, reklamné video má veľa možností umiestnenia. Využite ho vo svojich PPC kampaniach na Youtube, na sociálnych sieťach, na svojom webe, v emailingu alebo napríklad ako T.V. spot. Efekt vášho videa sa zniekoľkonásobí, reklama funguje aj s ostatnými kanálmi synergicky. Nakoniec môžete video využiť aj ako veľmi spoľahlivý remarketingový spôsob oslovenia vašich stálych zákazníkov alebo ľudí, ktorí sa stále rozhodujú.
Ukážky našich reklamných videí »